Comunicare nonviolentă: Cum să rezolvați conflictele în limba engleză

Comunicare nonviolentă: Cum să rezolvați conflictele în limba engleză

Comunicare nonviolentă: Cum să rezolvați conflictele în limba engleză

În viața de zi cu zi, atât cu familia, cât și la locul de muncă, este firesc să ai diferențe de opinie sau să te simți rănit de cuvintele sau acțiunile cuiva apropiat.

Cu toate acestea, pentru a face diferența, este important să fim conștienți de modul în care ne descurcăm cu dificultățile și de modul în care lecțiile pe care le învățăm pot deveni o comoară. Adesea, prima cale pe care vrem să o luăm este aceea a unei crize de furie sau a unei evadări, dar niciuna dintre reacții nu este potrivită. Dacă reacțiile exagerate duc la consecințe neplăcute, nerezolvarea conflictelor cu ceilalți duce la agravarea situației și la întreruperea relațiilor. Pentru a evita acest lucru, nu lăsați să treacă prea mult timp înainte de a acționa și urmați aceste precauții mici:

  • Nu reacționați impulsiv. Dacă îți dai seama că ești pe cale să-ți pierzi răbdarea, este mai bine să te îndepărtezi și să înfrunți situația mai târziu, după ce ți-ai eliberat furia și o poți controla mai bine. Încercați să priviți situația în mod obiectiv. Nu este ușor să privim o situație prin ochii persoanei din fața noastră, mai ales dacă ne-au rănit sentimentele. În schimb, încercați să descoperiți ce s-a întâmplat și analizați cu un cap rece în timp ce încercați să priviți din mai multe puncte de vedere posibile.

  • Demonstrați empatie. A arăta empatie înseamnă să exprimați înțelegerea sentimentelor altora. Acest lucru favorizează comunicarea constructivă.

  • Arată că ești dispus să-ți recunoști greșelile. Poate că nu este ușor de recunoscut, dar, de obicei, nu numai o parte a unui conflict este corectă. Trebuie să fiți pregătit să vă admiteți erorile, chiar și atunci când nu este ușor. Aflați cum să vă prezentați motivele calm și clar în același timp. Exprimă-ți sentimentele și, în loc să arăți cu degetul, vorbește despre tine, despre ce simți și de ce te simți așa.

  • Ascultă. Departe de a te limita la a vorbi singur, fii pregătit să asculți motivele celuilalt și, dacă este posibil, să recunoști o schimbare de perspectivă.

  • Expresii ce îți vor fi de folos:

  • Să analizăm câteva propoziții în engleză care sunt respectuoase și adecvate pentru rezolvarea conflictelor, atât în ​​viața personală, cât și în cea profesională.

Arată empatie..

- I understand the way you feel, but…

- I am really sorry you feel this way, but I didn’t mean that…

Recunoașterea greșelii..

- I am sorry if I was misunderstood.

- I am sorry for not expressing myself in the right way.

Când înveți o limbă străină, există tendința de a-ți traduce gândurile direct din limba maternă. Comunicarea corectă în situații de stres necesită totuși o bună pregătire și efort mental. V-ați gândit vreodată să urmați un curs de limbă engleză care să combine cunoștințele de reguli gramaticale și vocabular cu o bună înțelegere a culturii și expresiilor pe care le presupune limba? Cu Giant English, veți învăța nu numai regulile gramaticii engleze, ci și cel mai potrivit mod de a vă exprima în diferitele situații cu care vă veți confrunta în viața de zi cu zi. De ce să nu încercăm cursul de limbă engleză acum?